2009. október 6., kedd

Az év összegzése

Szeretem az évet úgy befejezni, hogy egy röpke összegzést készítek az elmúlt 365 napról. Én a 2008-as évet ezekkel a gondolatokkal zártam.:

"Az ideiglenes befogadó ugyan nekem nem nagyon tetsző fogalom, ám mégis az lettem. A velünk lakók lelkének kinyitása, hitük visszaadása, bizalmuk elnyerése sokkal nagyobb feladatnak bizonyult mint testi-szervi gyógyításuk. A rengeteg rendelő látogatás, infúziózás, vizsgálat és műtét nem egy mámor. A "koldulásról" való leszoktatás, vagy éppen az evésért való könyörgés szintén nem nagy élvezet. A különböző testnedvek és végtermékek takarítását pedig már nem is minősíteném. Ám rengeteg mosoly, nevetés, vidám pillanat van közben.

Ni! Itt egy kép a leendő ideiglenes kutyámról! Majd nem sokkal később:- Ni! Itt van Ő! Az én kutyám életnagyságban! Az én kutyám akit bíztatni, szeretni, tanítani, etetni és gyógyítani kell. Az én kutyám aki családtaggá válik. Egy kis lény, akivel lehet, hogy nagyon izgalmas dolgok történnek most. Van saját helye, igazi meleg takarója, minden nap étel és simogató kéz. Sokuknak csupa újdonság mindez, pedig innentől ez a normális élet része. Ti, az egyesület tagjai gazdit kerestek, utazásokat szerveztek, egyengetitek az útjukat! Ők egy napon úgy tekintenek rám mint a gazdájukra, pedig nekem a fülükbe kell súgnom a varázs mondatot: "Elengedlek, menned kell, dolgod van! Valaki már nagyon-nagyon vár rád!"

Aggódó levélírás, tapasztalatok összefoglalása az új gazdinak, gyógyszer hegyek, "koffer" pakolás. Elengedem a pórázt. Ez a világ legnagyobb megcsalása. Beállok a sorba és valószinűleg az ő szemükben árulóvá leszek én is. Én tudom, az ami most kettőnk életének gyötrelmes vége, az valami soha nem látott jónak a kezdete számukra. Az igazi nagybetűs életük most kezdődik.

Ni! Itt egy kép! Ni! Ő az új ideiglenes kutyám! Ni! Itt van Ő, életnagyságban már! Valószinűleg új szerelem születik köztünk észrevétlenül. Az én kutyám, akinek az üres kenneljébe ismét beköltözhet valaki, aki egy új életet nyer most! És valóban, szó szerint ÉLETET nyer! Nincs éhezés, ázás, felelőtlen gazda, nyitott kertkapu, sötét magányos utcák, ellátatlan sebek, elaltatás, brutális emberek, autó kerék.

Seprőke, ki mégsem bántottad a gyerekeket,
Betty, ki soha nem piszkáltad a varrataidat,
Albin baba, ki 4 hónapos korodra több helyen laktál, mint más egy élet alatt,
Akácka, a mérhetetlen mennyiségű infúzióddal,
Ezüst, ki altatás után csattogtattad a fogsorodat,
Kelme néni, ki rajongásig vonzódtál az idős emberekhez,
Manczi, ki most már nem bepisilős,
És most te Mosoly, te kicsi bőregerem!

Köszönöm nektek, hogy a macskáinkat és barátságunkat elfogadtátok!
Sokat tanultunk tőletek, rólatok és közben önmagunkról is!

Futrinkások! Én így éltem meg veletek ezt az évet! Köszönök nektek mindent! Leginkább az anno megelőlegezett bizalmat!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése